Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на 166 2.4 ЖТД?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    1+2 - като изключим това за клапана щото не го разбрах какво имаш предвид и добавим броя на впръскванията в зависимост от режима и типа на ЕКУ-то не случайно те питам кое ЕКУ защото те се базират за изчисление на различни неща
    Под клапан разбирам изпълнителния механизъм, посредством който чрез електрическо въздействие се комутира поток на някакъв флуид. Да речем бензинов инжектор.
    Относно модела ECU:
    Разбирам това, че в зависимост от модела, различните ECU - та събират някаква най-общо казано "входна" информация от различни датчици.
    На базата на тази информация и предварително зададена методика (алгоритъм) ВСИЧКИ ECU та (без значение от модела) изчисляват някакво "изходно" въздействие, което трябва да бъде реализирано. Що се отнася до количеството изчислено гориво, изходното въздействие ще се реализира по някой от изброените 3 начина от предишния ми пост.
    Та въпросът ми касае само това изходно въздействие и как се реализира то.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Количеството на впръсканото гориво зависи от времето на впръскване и от налягането. Според мен и температурата на горивото също участва в сметката за колко време при дадено налягане, колко ще излезе от разпръсквача.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Няма такова нещо продължителността си е продължителност, налягането си е налягане

        ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:45 ----------



        Колега дай ми конкретно ЕКУ и ще ти кажа какво влиза в сметките
        Имах предвид, че ЕКУ-то като покаже че впръсква 50 мг те са при определено налягане, температура на горивото и време за което инжектора е отворен. Ако налягането е друго, а впръсканото гориво е пак 50 мг. то продължителността е друга. Аз не съм се задълбочавал кое ЕКУ какво инфо изпраща към различните инфоцентри или боди, но ако се изпраща количество в мг. то в тях си влиза налягането, продължителността и темепратурата ако ме разбираш. Прав ли съм?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Имах предвид, че ЕКУ-то като покаже че впръсква 50 мг те са при определено налягане, температура на горивото и време за което инжектора е отворен. Ако налягането е друго, а впръсканото гориво е пак 50 мг. то продължителността е друга. Аз не съм се задълбочавал кое ЕКУ какво инфо изпраща към различните инфоцентри или боди, но ако се изпраща количество в мг. то в тях си влиза налягането, продължителността и темепратурата ако ме разбираш. Прав ли съм?
          Това, което казваш е много логично. И аз смятам, че ако ECU - то праща информация на ICS - а за моментния разход, то тази информация макар и зависеща от много фактори, като температура, налягане и време на впръскване, e единственото от което се "интересува" ICS - а (единствено крайния резултат а не параметрите от които той зависи).
          Това, което не разбирам обаче е, ако всичко това е вярно, тогава защо е предвидена възможността да се променя параметъра от картинката от пост 140.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:53.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Това не е ли за максималното гориво?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Това не е ли за максималното гориво?
              Не. На базата на подходящата стойност на този параметър ICS - ът визуализира вярната стойност на средния разход. Когато купих колата, при мен този парамерър имаше стойност 55 куб.mm/ms и ICS - ът показваше абсолютно нереален разход (около 22/100 при градско) Коригирах стойността на 38....и нещо и сега показва много по-точно.
              Настройката на този параметър влияе единствено върху показанието на средния разход в TRIP режим.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не. На базата на подходящата стойност на този параметър ICS - ът визуализира вярната стойност на средния разход. Когато купих колата, при мен този парамерър имаше стойност 55 куб.mm/ms и ICS - ът показваше абсолютно нереален разход (около 22/100 при градско) Коригирах стойността на 38....и нещо и сега показва много по-точно.
                Настройката на този параметър влияе единствено върху показанието на средния разход в TRIP режим.
                Хм обзалагам се,че това което казваш,доста хора тук не са го знаели Иначе,темета се превърна в поредния спор,кой какво знае,кой кой е и кой е по-по-най...........и естествено накрая не се стига до никаъв смислен отговор
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Не. На базата на подходящата стойност на този параметър ICS - ът визуализира вярната стойност на средния разход. Когато купих колата, при мен този парамерър имаше стойност 55 куб.mm/ms и ICS - ът показваше абсолютно нереален разход (около 22/100 при градско) Коригирах стойността на 38....и нещо и сега показва много по-точно.
                  Настройката на този параметър влияе единствено върху показанието на средния разход в TRIP режим.
                  Тая настройка достъпна ли е от някъде за 156?
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Тая настройка достъпна ли е от някъде за 156?
                    Не,мисля че е само за коли,които имат ИЦС............
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Не,мисля че е само за коли,които имат ИЦС............
                      След една дискусия на тема ICS и TRIP функция стана ясно, че на някои ICS - и може да се променя този параметър а на други не. Или поне не през потребителския интерфейс.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Хм обзалагам се,че това което казваш,доста хора тук не са го знаели Иначе,темета се превърна в поредния спор,кой какво знае,кой кой е и кой е по-по-най...........и естествено накрая не се стига до никаъв смислен отговор
                        И аз сефте го чувам и виждам това, като се има предвид колко 166 има тук... но ето за всяко нещо си първо първи път
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Ето я темата бре младежи

                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64445
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Когато купих колата, при мен този парамерър имаше стойност 55 куб.mm/ms и ICS - ът показваше абсолютно нереален разход (около 22/100 при градско) Коригирах стойността на 38....и нещо и сега показва много по-точно.
                            Настройката на този параметър влияе единствено върху показанието на средния разход в TRIP режим.
                            Сигурен ли си ,че този разход е нереален. На мен ми се вижда напълно реален...
                            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                              Сигурен ли си ,че този разход е нереален. На мен ми се вижда напълно реален...
                              Сигурно се шегуваш. Да ме прощава колегата, пуснал темата, защото няма да пиша за JTD. Не надхвърлям 14/100 градско на газ. Извънградското при скорости 90 - 140 дава 10/100.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Няколко пъти под ред я пробвам ламята на една и съща дистанция,равен път без много завои,50 километра,време около 45 мин скорост 90-100км натискам газта и въобще не променям позицията на педала почти през цялото време,скорост шеста, обороти 1000 до 1700,като изключим няколкото ограничения по 60 км.Тръгвам с разход 16 ,на 20-та минута слиза до 5,6 -това е най доброто което постигнах,с обичайните консуматори на ток.Другото по- общо отчитане на средния разход(от както е занулена)показва 6,6.Но този начин на шофиране не ми допада много.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X